Mana meita Una vienmēr ir bijusi aktīva, impulsīva, reizēm arī skaļa, lai gan ar mācībām gāja ļoti labi. Pandēmijas sākumā, kad vairāk pievērsu uzmanību meitas mācībām, konstatēju, ka neskatoties uz labo novērtējumu skolā, uztveršana nav pilnīga, viņa paskrien daudz kam garām, vienvārdsakot – viņai grūti koncentrēties vienam uzdevumam.
Nodarbībās Una strādāja tieši ar uzmanības koncentrēšanu, mācījās izlasīt un uztvert informāciju no sākuma līdz beigām. Ja sākumā uzdevumi nelikās viegli, tad procesā prasme tika apgūta. Atgriežoties skolā, kad jau bija izietas ap 10 nodarbībām, Unas spēja koncentrēties mācībām bija būtiski uzlabojusies, viņa spēja noturēt uzmanību un mierīgi uztvert informāciju.