Pēc anketas saņemšanas mēs ar Jums sazināsimies. Pieraksts uz individuālajiem treniņiem un pirmo nodarbību tiek organizēts rindas kārtībā.

KĀDĒĻ IZVĒLĒTIES MŪSU TRENIŅUS?

 

Koncentrēšanās iemaņu treniņi ir ieguldījums nākotnes attīstībā – tas, ko mēs iemācāmies vienreiz, tiek saglabāts uz ilgu laiku.

 

Apvienojumā ar efektīvākajiem vingrinājumiem, iegūto prasmju pielietošanas iespējas ir daudzpusējas un noderēs dažādās dzīves jomās.
 
 Būs nepieciešamas vien pārdesmit minūtes pāris reižu nedēļā, lai iegūtu pamanāmus un testējamus rezultātus.

Treniņu efekts

Psiholoģiskais
Pēc pilna neirotreniņu kursa iziešanas, sarežģītos brīžos un paaugstināta stresa apstākļos, klients automātiski saprot, ka tikai no viņa uzmanības līmeņa ir atkarīgs rezultāts.
Neirofizioloģiskais
Treniņa laikā smadzenēs notiek noturīgas bioķīmiskas izmaiņas, kuras veicina jaunu neironu saišu izveidošanos, un ar katru nākamo treniņu šīs saites tiek nostiprinātas.
Emocionālais
Saņemot pozitīvu apstiprinājumu pie pareizi izpildītiem uzdevumiem, smadzenes neapzināti iegaumē šo stāvokli un turpmāk izmanto šīs iemaņas katru reizi, kad ir nepieciešams sakoncentrēties.

Atsauksmes

Dāvja (12 gadi) mamma
Esmu ļoti apmierināta, ka izmantojām šo iespēju pieteikt dēlu treniņiem. Dāvis ļoti gaidīja katru tikšanos un ar lielu entuziasmu stāstīja par katru nodarbību. Viņam īpaši noderēja pieredze salīdzināt lietas, kas ir jādara tāpēc, ka jādara (piemēram mācības skolā) vai apmeklēt šādus treniņus, kas patīk, ir interesanti, kuros novērtē tavas spējas un palīdz pamanīt to arī pašam, tas ceļ pašapziņu. Liels paldies par ieguldīto laiku un darbu! Veiksmi un izdošanos!
Unas (10gadi) mamma
Mana meita Una vienmēr ir bijusi aktīva, impulsīva, reizēm arī skaļa, lai gan ar mācībām gāja ļoti labi. Pandēmijas sākumā, kad vairāk pievērsu uzmanību meitas mācībām, konstatēju, ka neskatoties uz labo novērtējumu skolā, uztveršana nav pilnīga, viņa paskrien daudz kam garām, vienvārdsakot – viņai grūti koncentrēties vienam uzdevumam.
Nodarbībās Una strādāja tieši ar uzmanības koncentrēšanu, mācījās izlasīt un uztvert informāciju no sākuma līdz beigām. Ja sākumā uzdevumi nelikās viegli, tad procesā prasme tika apgūta. Atgriežoties skolā, kad jau bija izietas ap 10 nodarbībām, Unas spēja koncentrēties mācībām bija būtiski uzlabojusies, viņa spēja noturēt uzmanību un mierīgi uztvert informāciju.