/*! elementor – v3.7.4 – 31-08-2022 */
.elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block}
https://www.youtube.com/watch?v=XHOmBV4js_E
/*! elementor – v3.7.4 – 31-08-2022 */
.elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px}

Mūsdienās lielai daļai cilvēku ir grūtības koncentrēties, pazemināts enerģijas daudzums un lielākā daļa no tiem tā arī neatrod tam risinājumu. Bieži vien šo sūdzību pamatā ir nepietiekamas zināšanas un izpratne par mums visiem svarīgāko resursu – miegu!

Ja vēlies dzīvot veselīgāk, pilnvērtīgāk un veiksmīgāk…

Ja vēlies būt radošāks, produktīvāks un mērķtiecīgāks…

Ja vēlies mazināt stresu, iegūt vairāk iekšējā miera un līdz ar to arī labākas attiecības…

Nekas nav svarīgāks
par miegu un tā kvalitāti!

/*! elementor-pro – v3.7.5 – 31-08-2022 */
.elementor-widget-price-list .elementor-price-list{list-style:none;padding:0;margin:0}.elementor-widget-price-list .elementor-price-list li{margin:0}.elementor-price-list li:not(:last-child){margin-bottom:20px}.elementor-price-list .elementor-price-list-image{max-width:50%;-ms-flex-negative:0;flex-shrink:0;padding-right:25px}.elementor-price-list .elementor-price-list-image img{width:100%}.elementor-price-list .elementor-price-list-header,.elementor-price-list .elementor-price-list-item,.elementor-price-list .elementor-price-list-text{display:-webkit-box;display:-ms-flexbox;display:flex}.elementor-price-list .elementor-price-list-item{-webkit-box-align:start;-ms-flex-align:start;align-items:flex-start}.elementor-price-list .elementor-price-list-item .elementor-price-list-text{-webkit-box-align:start;-ms-flex-align:start;align-items:flex-start;-ms-flex-wrap:wrap;flex-wrap:wrap;-webkit-box-flex:1;-ms-flex-positive:1;flex-grow:1}.elementor-price-list .elementor-price-list-item .elementor-price-list-header{-webkit-box-align:center;-ms-flex-align:center;align-items:center;-ms-flex-preferred-size:100%;flex-basis:100%;font-size:19px;font-weight:600;margin-bottom:10px;-webkit-box-pack:justify;-ms-flex-pack:justify;justify-content:space-between}.elementor-price-list .elementor-price-list-item .elementor-price-list-title{max-width:80%}.elementor-price-list .elementor-price-list-item .elementor-price-list-price{font-weight:600}.elementor-price-list .elementor-price-list-item p.elementor-price-list-description{-ms-flex-preferred-size:100%;flex-basis:100%;font-size:14px;margin:0}.elementor-price-list .elementor-price-list-item .elementor-price-list-separator{-webkit-box-flex:1;-ms-flex-positive:1;flex-grow:1;margin-left:10px;margin-right:10px;border-bottom-style:dotted;border-bottom-width:2px;height:0}.elementor-price-table{text-align:center}.elementor-price-table .elementor-price-table__header{background:var(–e-price-table-header-background-color,#555);padding:20px 0}.elementor-price-table .elementor-price-table__heading{margin:0;padding:0;line-height:1.2;font-size:24px;font-weight:600;color:#fff}.elementor-price-table .elementor-price-table__subheading{font-size:13px;font-weight:400;color:#fff}.elementor-price-table .elementor-price-table__original-price{margin-right:15px;text-decoration:line-through;font-size:.5em;line-height:1;font-weight:400;-ms-flex-item-align:center;align-self:center}.elementor-price-table .elementor-price-table__original-price .elementor-price-table__currency{font-size:1em;margin:0}.elementor-price-table .elementor-price-table__price{display:-webkit-box;display:-ms-flexbox;display:flex;-webkit-box-pack:center;-ms-flex-pack:center;justify-content:center;-webkit-box-align:center;-ms-flex-align:center;align-items:center;-ms-flex-wrap:wrap;flex-wrap:wrap;-webkit-box-orient:horizontal;-webkit-box-direction:normal;-ms-flex-direction:row;flex-direction:row;color:#555;font-weight:800;font-size:65px;padding:40px 0}.elementor-price-table .elementor-price-table__price .elementor-typo-excluded{line-height:normal;letter-spacing:normal;text-transform:none;font-weight:400;font-size:medium;font-style:normal}.elementor-price-table .elementor-price-table__after-price{display:-webkit-box;display:-ms-flexbox;display:flex;-ms-flex-wrap:wrap;flex-wrap:wrap;text-align:left;-ms-flex-item-align:stretch;align-self:stretch;-webkit-box-align:start;-ms-flex-align:start;align-items:flex-start;-webkit-box-orient:vertical;-webkit-box-direction:normal;-ms-flex-direction:column;flex-direction:column}.elementor-price-table .elementor-price-table__integer-part{line-height:.8}.elementor-price-table .elementor-price-table__currency,.elementor-price-table .elementor-price-table__fractional-part{line-height:1;font-size:.3em}.elementor-price-table .elementor-price-table__currency{margin-right:3px}.elementor-price-table .elementor-price-table__period{width:100%;font-size:13px;font-weight:400}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list{list-style-type:none;margin:0;padding:0;line-height:1;color:var(–e-price-table-features-list-color)}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list li{font-size:14px;line-height:1;margin:0;padding:0}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list li .elementor-price-table__feature-inner{margin-left:15px;margin-right:15px}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list li:not(:first-child):before{content:””;display:block;border:0 solid hsla(0,0%,47.8%,.3);margin:10px 12.5%}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list i{margin-right:10px;font-size:1.3em}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list svg{margin-right:10px;fill:var(–e-price-table-features-list-color);height:1.3em;width:1.3em}.elementor-price-table .elementor-price-table__features-list svg~*{vertical-align:text-top}.elementor-price-table .elementor-price-table__footer{padding:30px 0}.elementor-price-table .elementor-price-table__additional_info{margin:0;font-size:13px;line-height:1.4}.elementor-price-table__ribbon{position:absolute;top:0;left:auto;right:0;-webkit-transform:rotate(90deg);-ms-transform:rotate(90deg);transform:rotate(90deg);width:150px;overflow:hidden;height:150px}.elementor-price-table__ribbon-inner{text-align:center;left:0;width:200%;-webkit-transform:translateY(-50%) translateX(-50%) translateX(35px) rotate(-45deg);-ms-transform:translateY(-50%) translateX(-50%) translateX(35px) rotate(-45deg);transform:translateY(-50%) translateX(-50%) translateX(35px) rotate(-45deg);margin-top:35px;font-size:13px;line-height:2;font-weight:800;text-transform:uppercase;background:#000}.elementor-price-table__ribbon.elementor-ribbon-left{-webkit-transform:rotate(0);-ms-transform:rotate(0);transform:rotate(0);left:0;right:auto}.elementor-price-table__ribbon.elementor-ribbon-right{-webkit-transform:rotate(90deg);-ms-transform:rotate(90deg);transform:rotate(90deg);left:auto;right:0}.elementor-widget-price-table .elementor-widget-container{overflow:hidden;background-color:#f7f7f7}.e-container>.elementor-widget-price-list{width:var(–container-widget-width,100%)}

Dalības maksa projektā


89,00

  •  

Zvani, jautā, piesakies!

+371 29107665

Par maz 

miega rada:

  • nogurumu, miegainību
  • koncentrēšanās grūtības, neuzmanību
  • palielinātu reakcijas laiku
  • grūtības atcerēties un iegaumēt informāciju
  • aizkaitināmību un nomāktību
  • pazeminātu imunitāti un paaugstinātu diabēta risku
  • paaugstinātu liekā svara un aptaukošanās risku
  • paaugstinātu augsta asinsspiediena un kardiovaskulāru slimību risku
  • Nepietiekams miegs ilgākā laika periodā ir arī saistīts ar īsāku mūža ilgumu.
Veselīgs
miegs:
  • normalizē sirdsdarbību, asinsspiedienu
  • paātrina vielmaiņu
  • uzlabo imunitāti
  • uzlabo izskatu un ādas stāvokli
  • paaugstina darba spējas
  • uzlabo koncentrēšanās spējas
  • paaugstina spējas uzveikt ikdienas stresu.
  • uzlabo vispārējās veselības rādītājus
  • veicina labus fizisko spēju rādītājus
  • atjauno
  •  Kvalitatīvs miegs nodrošina gan labu fizisko, gan psihisko veselību. Viena no miega svarīgākajām funkcijām ir šūnu un audu reģenerācija. Galvenokārt tikai miega laikā notiek audu atjaunošanās, muskuļu augšana, olbaltumvielu veidošanās, kas ir mūsu ķermeņa nozīmīgākais būvmateriāls. 
  •   

Miegainība ir viens no biežākajiem cēloņiem ne tikai pazeminātai produktivitātei, bet arī darba un ikdienas traumām, kā arī auto avārijām.
20% visu šoferu vismaz vienreiz ir aizmiguši pie stūres.
Nogurums ir visbiežāk minētais iespējamais satiksmes negadījumu iemesls, kura dēļ notikusi gandrīz trešdaļa smago mašīnu avāriju ar letālām sekām.
Apmēram 50% nāves gadījumu ceļa avārijās izraisa miegaini šoferi. 
Tāpat nepilnīgs miegs nelabvēlīgi ietekmē ne tikai imūno sistēmu, radot lielāku iespējamību saslimt ar akūtām saslimšanām, bet arī pazemina mūsu darba spējas un labizjūtu.
Statistikas dati norāda, ka 95% cilvēku savā dzīvē ir saskārušies ar miega traucējumiem. 
Aptuveni 35% pieaugušo – cieš no tiem ik gadu.
Sievietēm miega traucējumi ir vidēji 1,5 – 2 reizes biežāk nekā vīriešiem.
Pie ārsta vēršas tikai puse no cilvēkiem, kuri saskārušies ar šo problēmu.
Miegs kļūst arvien īsāks – salīdzinot ar pagājušo gadsimtu, laiks ko cilvēki pavada miegā ir samazinājies.
Šobrīd ir vairāk kā 90 slimību, kuras var izsaukt miega traucējumus.

Lektori

Oskars Grīslis

Intelekta attīstības centra vadītājs

Ikdienā konsultē jautājumos, kas saistīti ar kognitīvo spēju trenēšanu un uzlabošanu. Visiem, kas interesējas par cilvēka spēju attīstību, aktīvi meklējot uzlabojumus, progresu un konkrētas, reāli praktizējamas metodes un pielietojamas tehnoloģijas, kas palīdzētu atklāt tavu apslēpto potenciālu. Kā uzlabot pašdisciplīnu, fokusēšanos un uzmanību.

Anna Rozīte

Diplomēta uztura speciāliste, sertificēts koučs

Savā līdzšinējā dzīves pieredzē Anna vadījusi TV raidījumus, rakstījusi rakstus žurnālos un padziļināti interesējusies preventīvās veselības un miega  uzlabošanas jautājumos. Šobrīd viņa ikdienā konsultē cilvēkus uztura un dzīvesveida jautājumos, sniedzot praktiskus padomus un palīdzot cilvēkiem sakārtot jautājumus, kas saistīti ar uzturu.

Raivis Lucijanovs

Eksponenciāls biohakeris

Pēc savas nodarbošanās profesionāls lektors un finansists, arī tēvs. Optimizējis savu veselību, pilnveidojot ikdienas prakses un ieradumus. Jau 2,5 gadus ikdienā mēra miegu ar specializētiem rīkiem. Fokusa grupu vadība, psihoizglītošana miega tēmu jomā un lekciju lasīšanas pieredze, pētot dažādu cēloņsakarību ietekmi uz miega kvalitāti.

 

Marta Celmiņa

Sertificēta pediatre

Sertificēta pediatre. Specializējusies zīdaiņu, bērnu un pusaudžu miega slimību atklāšanā, ārstēšanā, novērošanā un pētniecībā. Miega izmeklējumu (polisomnogrāfija, poligrāfija, multiplais miega latentuma tests) speciāliste. Zināšanas papildinājusi vairākos miega centros Lielbritānijā un Zviedrijā. Regulāri prezentē miega pētījumu rezultātus un papildina zināšanas gan starptautiskās, gan vietējās konferencēs, kongresos un sēdēs. Vairāku starptautisku un vietēju publikāciju autore/līdzautore.

 

Miega laboratorijas vadītājs

Doc. Juris Svaža daudzu zinātnisko publikāciju autors, regulāri piedalās Latvijas un starptautiskās zinātniskās konferencēs un semināros. Vairāk kā desmit gadus specializējies ar miegu saistītu elpošanas traucējumu (obstruktīvās miega apnojas) diagnostikā un ārstēšanā. Vairāk kā 25 gadu pieredze anestezioloģijā. RSU Stomatoloģijas institūta anestezioloģijas un Miega laboratorijas vadītājs.

 

Miega projekta vadlīnijas

Katru svētdienu projekta dalībniekiem būs iespēja pieslēgties plkst.19.00 lekcijai Zoom platformā.
Katra lekcija tiks ierakstīta un ieraksts būs pieejams 1 mēnesi.
Tāpat lekcijas laikā katram dalībniekam būs iespēja uzdot sev interesējošo jautājumu.

08.05. Oskars Grīslis – produktivitāte un ikdienas ieradumi
15.05. Raivis Lucijanovs – miega higiēna un miega ieradumi
22.05. Marta Celmiņa – prevencija un konsultāciju pieredze
29.05. Anna Rozīte – uztura ietekme uz miegu

Visi projekta dalībnieki tiks apvienoti kopējā whatsapp grupā, kur tiem tiks nosūtīti arī nelieli ikdienas uzdevumi lekciju kontekstā miega ieradumu un veselīgas ikdienas veidošanai.
Projekta autoru mērķis ir palīdzēt tā dalībniekiem ne tikai gūt svarīgas un nozīmīgas zināšanas, bet arī kopīgiem spēkiem veidot paliekošus ieradumus.

Dalības maksa projektā


89,00

  •  

Zvani, jautā, piesakies!

+371 29107665

28 dienu laikā jūs uzzināsiet, kā izmantot jaunākās zināšanas par miegu, uzlabot savu spēju koncentrēties, darīt vairāk un efektīvāk.
Produktivitāte un enerģija, apvienojumā ar līdzsvaru un nosvērtību būs jūsu jaunā realitāte.

Ko jūs iegūsiet 28 dienās?

MIEGS

IZVEIDOSIET PALIEKOŠUS MIEGA IERADUMUS

PRODUKTIVITĀTE

IEGŪSIET PAŠVADĪTAS PRODUKTIVITĀTES IERADUMUS

UZTURS

UZZINĀSIET PAR UZTURA IETEKMI UZ MIEGU

ATBALSTS

REIZI DARBA DIENĀ SAŅEMSIET VIDEO AR IETEIKUMIEM

ATBILDES

REIZI NEDĒĻĀ 40-60 MINŪŠU JAUTĀJUMU/ATBILŽU SESIJA

Latvijas Miega projektā Jūs:

Uzzināsiet, kāpēc kvalitatīvs miegs ir jūsu veselības mērķu pamatā

Izveidosiet personalizētu dienas plānojumu, kurš sniegs jums enerģiju un spēku ikdienā

Noteiksiet savu hronotipu, lai zinātu savu ideālo gulētiešanas/mošanās laiku

Uzzināsiet par ikdienā ieviešamām darbībām ar kuru palīdzību veicināt savu labizjūtu

Atklāsiet, cik stundu miega jums patiešām ir nepieciešams

Uzzināsiet, kā pārprogrammēt savu prātu un ķermeni, lai gūtu pēc iespējas vairāk enerģijas

Gūtās zināšanas, iespēja iepazīties ar līdzīgi domājošiem un atbalsts ir trīs Latvijas miega projekta pamatvērtības

Uzzināsiet, vai jums ir nepieciešams modinātājpulkstenis, lai pamostos

Iemācīsieties izmantot spēka snaudu savā labā  Izvērtēsiet apgaismojuma ietekmi uz jūsu miegu jūsu mājoklī
/*! elementor – v3.7.4 – 31-08-2022 */
.elementor-column .elementor-spacer-inner{height:var(–spacer-size)}.e-container{–container-widget-width:100%}.e-container>.elementor-widget-spacer{width:var(–container-widget-width,var(–spacer-size));-ms-flex-item-align:stretch;align-self:stretch;-ms-flex-negative:0;flex-shrink:0}.e-container>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-container>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer{height:100%}.e-container>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner{height:var(–container-widget-height,var(–spacer-size))}

Apkopojot zināšanas un ieteikumus no pasaulē vadošajiem miega ekspertiem Dr. Maikla Breusa, neiroloģijas un psiholoģijas zinātņu doktora Metjū Volkera, neirozinātnieka Endrjū Hubermana, mūsu pilnveidotā programma palīdzēs jums atrisināt daudzus jautājumus.

Latvijas miega projekts sniegs zināšanas un izpratni, izmantojot jaunākos atklājumus miega zinātnē, lai katrs iegūtu personalizētu, efektīvu un pastāvīgu risinājumu labam nakts miegam.

Mūsu dzīves kvalitāti nosaka ikdienā ieviestie ieradumi, tāpēc šīs programmas pamatā ir ne tikai teorētiskas zināšanas, bet praktiski iegūstamas metodes un ieradumu veidošana ar kuru palīdzību to uzlabot.

28 dienas – 4 nedēļas

Ieguvumi dalībniekiem

ATBALSTS

Programmā gūtais atbalsts palīdzēs ieviest jaunus ieradumus

IERADUMI

Jauni ieradumi būsmiera, pārliecinātības par sevi un personīgās produktivitātes garants

MIERS

Atradīsi sevī tās pieejas, kā nodrošināt sev iekšēju mieru, un apzināties sevi

FOKUSS

Apgūsiet prasmi pārvaldīt savus iekšējos stāvokļus – fokusēties uz būtiskāko

UZŅEMŠANA projektā tiek pagarināta par vienu nedēļu. Projekta sākums – 08.maijā

Dalības maksa projektā


89,00

  •  

Zvani, jautā, piesakies!

+371 29107665

Miega projekta vadlīnijas

Katru svētdienu projekta dalībniekiem būs iespēja pieslēgties plkst.19.00 lekcijai Zoom platformā.
Katra lekcija tiks ierakstīta un ieraksts būs pieejams 1 mēnesi.
Tāpat lekcijas laikā katram dalībniekam būs iespēja uzdot sev interesējošo jautājumu.

23.10. Oskars Grīslis – produktivitāte un ikdienas ieradumi
15.05. Raivis Lucijanovs – miega higiēna un miega ieradumi
22.05. Marta Celmiņa – prevencija un konsultāciju pieredze
29.05. Anna Rozīte – uztura ietekme uz miegu

Visi projekta dalībnieki tiks apvienoti kopējā whatsapp grupā, kur tiem tiks nosūtīti arī nelieli ikdienas uzdevumi lekciju kontekstā miega ieradumu un veselīgas ikdienas veidošanai.
Projekta autoru mērķis ir palīdzēt tā dalībniekiem ne tikai gūt svarīgas un nozīmīgas zināšanas, bet arī kopīgiem spēkiem veidot paliekošus ieradumus.

Kādos gadījumos ir jāmeklē palīdzība?

Miega traucējumu simptomi:

Traucēts miegs vismaz 3-4 naktis nedēļā, ilgstošā laika periodā
Nozīmīgas grūtības iemigt
Grūtības uzturēt miegu
Pamošanās nakts vidū un grūtības atkal iemigt
Pārāk agra pamošanās
Pārāk īss vai pārāk ilgs miegs
Bezmiegs 
Sajaukti miega režīmi
Virspusējs, trausls miegs
Tiek lietotas zāles iemigšanai
Nogurums, nespēks, miegainība dienas laikā

Miega traucējumu cēloņi

Mainīgs vai izmainīts diennakts ritms
Ilgstošs, regulārs stress
Ilgstoša pārslodze
Bioloģiskie faktori – trauksmainība, perfekcionisms, u.c.
Kādu vielu lietošana (kafija, šokolāde, alkohols, u.c.)
Kādu medikamentu lietošana, kuru blakne ir miega traucējumi
Kāda slimība (sirds/asinsvadu, sāpes, u.c.)
Depresija, trauksmes traucējumi
Vide (trokšņaini kaimiņi, nepiemērota telpa gulēšanai, u.c.)

Miegs ietekmē cilvēka dzīves kvalitāti un labizjūtu. Cilvēkam naktī jāpavada vidēji 7-8 stundas miegā, bet nepieciešamais miega daudzumskatram ir individuāls un var mainīties.

Saistībā ar bioloģiskām izmaiņām, pusaudžiem nepieciešams vairāk miega – vismaz 9 stundas naktī. Taču bieži jaunieši dodas gulēt vēlāk vai reizē ar pieaugušajiem.

Maziem bērniem un tīņiem miegam nepieciešams vairāk laika.

Pārlieku liela vajadzība pēc miega neliecina par veselīgumu, bet varētu norādīt uz kādu citu problēmu, piemēram, depresiju. Svarīgi – depresijas laikā miega daudzums var palielināties, vai, gluži otrādi, ievērojami samazināties.

Showing the single result

Scroll to Top