Intelekta attīstības dienas nodarbības
bērniem no 9 - 12 gadiem grupās

Praktiski orientēta neformālā izglītība,
kas atbilst mūsdienu pieprasījumam

Intelekts ir cilvēka spēja mācīties, saprast, domāt, risināt problēmas, pieņemt lēmumus, pielāgoties jaunām situācijām un izmantot iepriekš iegūto pieredzi jaunās situācijās.

ŠAJĀS NODARBĪBĀS BĒRNI ATTĪSTĪSTĪS


Kognitīvās spējas – uztvere, uzmanība, atmiņa, domāšana, loģika. Problēmu risināšana un loģiskā domāšana – spēja analizēt, salīdzināt, spriest. Valodas prasmes – sapratne, runa, spēja izteikties. Spēja mācīties no pieredzes – izmantot iepriekš zināmo jaunos apstākļos. Sociālā un emocionālā inteliģence – spēja izprast sevi un citus, pielāgoties sociālajām situācijām.

Viens no lielākajiem izaicinājumiem bērnu nākotnes izglītības jomā ir nodrošināt, ka bērni ir gatavi dzīvei 21. gadsimtā, kurā tehnoloģijas un digitālās prasmes ir kļuvušas par neaizstājamu sastāvdaļu gan darba tirgū, gan ikdienas dzīvē. Tai pat laikā arī sociālā un emocionālā attīstība kļūst arvien svarīgāka, lai nodrošinātu, ka bērni ir spējīgi radīt un uzturēt veselīgas un laimīgas attiecības, kā arī radīt un uzturēt veselīgu paštēlu un dzīvot veselīgu dzīvesveidu.

PAR NODARBĪBU VADĪTĀJĀM

Dacei Prūsei ir maģistra grāds un piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija pedagoģijā, sākumskolas un latviešu valodas skolotāja diploms. Piedalījusies mērķstipendijas ESF darbības programmā, skolvadības jomā. Iegūtas profesionālās pilnveides apliecības bērnu uzraudzības un pirmskolas programmās. Apgūti kursi darbam ar izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, talantīgiem un apdāvinātiem bērniem. Regulāri papildina zināšanas pedagogu profesionālās meistarības pilnveides un metodikas kursos.
Par pedagogu ar dažāda vecuma un tautību izglītojamajiem strādā 22 gadus. Ir pieredze darbā pirmsskolas izglītības iestādēs gan Latvijā, gan Amerikā. Vairākas vasaras vadīja diennakts nometnes bērniem. Kā pasniedzēja piedalās arī NVA Valsts valodas izglītības programmu īstenošanas kursos. Lielāko daļu savā profesionālajā karjerā strādājusi par latviešu valodas skolotāju mazākumtautību skolēniem Ilgstoši slimojošu izglītojamo apmācību centrā, kur bija arī tās vadītāja. Šobrīd pastāvīgi darbojas Intelekta attīstības centrā kā speciālais un valodas attīstības pedagogs. 
Daces pozitīvisms, radošums un pacietība, spēj veidot draudzīgas, patiesas un abpusēji ieinteresētas attiecības ar ikvienu izglītojamo. Viņa uzskata, ka pedagogs spēj izmainīt skolēna un viņa vecāku likteni, tāpēc mācīšana nav darbs, bet gan process, kas jāizdzīvo kopīgā sadarbībā.

Inesei Jansonei ir bakalaura grāds psiholoģijas zinātņu jomā, savulaik apgūta Marte MEO metode, arī speciālās izglītības joma, kas saistīta ar bērniem, kam ir grūtības komunikācijā, ATS, UDHS, šobrīd vada arī izglītojošus kursus Izglītības un attīstības centrā “EGO”, regulāri pilnveido savas zināšanas arī komunikācijā ar vecākiem, sniedz konsultācijas, veido programmas, lai mājas vidē un skolā būtu vienādas metodes pēc kurām strādāt. Veiksmīga sadarbība ar Latvijā esošajiem Autisma Centra biedriem, tā dibinātājiem, lai pārrunātu dažādas situācijas. Ir piedalījusies vairākās pieredzes apmaiņas programmās mūsdienu izglītības jomā (Polijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Portugālē).

Sešus gadus strādājusi Rīgas 5. pamatskolā -attīstības centrā par uzvedības korekcijas metodiķi. Darbs Rīgas 5.pamatskolā – attīstības centrā sniedza lielu gandarījumu un ļāva pilnveidoties profesionāli. Inese lasa ļoti daudz literatūras par autismu un autiskā spektra iezīmēm, apkopo informāciju un dalās ar to, vairākas reizes gadā apmeklējot kursus, bet iegūtās zināšanas izmanto praksē

Ilvai Līdumai ir bakalaura grāds modernajās svešvalodās ar specializāciju vācu filoloģijā, un pēdējos 15 gadus viņa ir veltījusi vācu un latviešu valodas apmācībām. Papildu zināšanas Ilva ir guvusi Vācijā, piedaloties Deutsche Auslandsgesellschaft pedagogu pilnveides apmācībās, kā arī apguvusi Gētes institūta programmu “Deutsch Lehren Lernen” (DDL) un šobrīd aktīvi strādā pie The International Baccalaureate®️ (IB) programmas, lai sagatavotu skolēnus starptautiskajiem eksāmeniem.

Papildus pedagoga karjerai, Ilva ir arī smilšu pasaku terapeite, un viņa veiksmīgi integrē šo metodi lasītprasmes nodarbībās, palīdzot bērniem nostiprināt valodu prasmes ar radošās izspēles palīdzību un stāstu veidošanu.

Ilvas aizraušanās ir lasīšana, un viņa uzskata, ka tā ir būtiska personības attīstībā. Viņas mērķis ir veicināt lasīšanas prieku un valodu prasmju attīstību, palīdzot bērniem kļūt par pārliecinātiem un veiksmīgiem lasītājiem.

Pēc apmācību iziešanas:

271247228_438902684411492_2659742828347627376_n