Intelekta attīstības dienas nodarbības
bērniem no 9 - 12 gadiem grupās
Praktiski orientēta neformālā izglītība,
kas atbilst mūsdienu pieprasījumam
Intelekts ir cilvēka spēja mācīties, saprast, domāt, risināt problēmas, pieņemt lēmumus, pielāgoties jaunām situācijām un izmantot iepriekš iegūto pieredzi jaunās situācijās.
ŠAJĀS NODARBĪBĀS BĒRNI ATTĪSTĪSTĪS
Kognitīvās spējas – uztvere, uzmanība, atmiņa, domāšana, loģika.
Problēmu risināšana un loģiskā domāšana – spēja analizēt, salīdzināt, spriest.
Valodas prasmes – sapratne, runa, spēja izteikties.
Spēja mācīties no pieredzes – izmantot iepriekš zināmo jaunos apstākļos.
Sociālā un emocionālā inteliģence – spēja izprast sevi un citus, pielāgoties sociālajām situācijām.
NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS PIEEJA
FORMĀLAM SATURAM UN PRASMĒM
Viens no lielākajiem izaicinājumiem bērnu nākotnes izglītības jomā ir nodrošināt, ka bērni ir gatavi dzīvei 21. gadsimtā, kurā tehnoloģijas un digitālās prasmes ir kļuvušas par neaizstājamu sastāvdaļu gan darba tirgū, gan ikdienas dzīvē. Tai pat laikā arī sociālā un emocionālā attīstība kļūst arvien svarīgāka, lai nodrošinātu, ka bērni ir spējīgi radīt un uzturēt veselīgas un laimīgas attiecības, kā arī radīt un uzturēt veselīgu paštēlu un dzīvot veselīgu dzīvesveidu.
Nodarbības notiks
grupās LĪDZ 10 bĒRNIEM GRUPĀ
NODARBĪBAS TIKS UZSĀKTAS no 02.JŪNIJA
PLKST. 12:00
ADRESE: Kr.Barona 59/61
MAKSA PAR VIENU NODARBĪBU 25 EIRO
IESPĒJA ATNĀKT UZ PIRMO NODARBĪBU IEPAZĪTIES
PAR NODARBĪBU VADĪTĀJĀM


Inesei Jansonei ir bakalaura grāds psiholoģijas zinātņu jomā, savulaik apgūta Marte MEO metode, arī speciālās izglītības joma, kas saistīta ar bērniem, kam ir grūtības komunikācijā, ATS, UDHS, šobrīd vada arī izglītojošus kursus Izglītības un attīstības centrā “EGO”, regulāri pilnveido savas zināšanas arī komunikācijā ar vecākiem, sniedz konsultācijas, veido programmas, lai mājas vidē un skolā būtu vienādas metodes pēc kurām strādāt. Veiksmīga sadarbība ar Latvijā esošajiem Autisma Centra biedriem, tā dibinātājiem, lai pārrunātu dažādas situācijas. Ir piedalījusies vairākās pieredzes apmaiņas programmās mūsdienu izglītības jomā (Polijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Portugālē).
Sešus gadus strādājusi Rīgas 5. pamatskolā -attīstības centrā par uzvedības korekcijas metodiķi. Darbs Rīgas 5.pamatskolā – attīstības centrā sniedza lielu gandarījumu un ļāva pilnveidoties profesionāli. Inese lasa ļoti daudz literatūras par autismu un autiskā spektra iezīmēm, apkopo informāciju un dalās ar to, vairākas reizes gadā apmeklējot kursus, bet iegūtās zināšanas izmanto praksē

Ilvai Līdumai ir bakalaura grāds modernajās svešvalodās ar specializāciju vācu filoloģijā, un pēdējos 15 gadus viņa ir veltījusi vācu un latviešu valodas apmācībām. Papildu zināšanas Ilva ir guvusi Vācijā, piedaloties Deutsche Auslandsgesellschaft pedagogu pilnveides apmācībās, kā arī apguvusi Gētes institūta programmu “Deutsch Lehren Lernen” (DDL) un šobrīd aktīvi strādā pie The International Baccalaureate®️ (IB) programmas, lai sagatavotu skolēnus starptautiskajiem eksāmeniem.
Papildus pedagoga karjerai, Ilva ir arī smilšu pasaku terapeite, un viņa veiksmīgi integrē šo metodi lasītprasmes nodarbībās, palīdzot bērniem nostiprināt valodu prasmes ar radošās izspēles palīdzību un stāstu veidošanu.
Ilvas aizraušanās ir lasīšana, un viņa uzskata, ka tā ir būtiska personības attīstībā. Viņas mērķis ir veicināt lasīšanas prieku un valodu prasmju attīstību, palīdzot bērniem kļūt par pārliecinātiem un veiksmīgiem lasītājiem.
Attīstošas nodarbības
Šī programma nekādā ziņā nav domāta vienīgi apdāvinātu bērnu mācīšanai un tā ir pieejama visiem bērniem ar izziņas dotībām. Tās ir bāzes iemaņas - spējas un prasmes, kas noderēs, lai bērns spētu labāk apgūt mācību vielu vai jebkāda tipa jaunas zināšanas.
Te netiek likts akcents uz kādu konkrētu talantu attīstīšanu, bet gan uz vispārējo intelektuālo spēju attīstību.
Te vispusīgi atklāj pasaules daudzšķautņaino raksturu, ļaujot bērnam atrast tajā savu nišu, pat ja viņam ir kāds acīm redzams talants citā jomā.
Te izglītības jomā, bērni var mācīties par pasauli ap viņiem, kā arī valodu, matemātiku, zinātni un mākslu. Bērni var apgūt praktiskas prasmes, piemēram, lasīšanu, rakstīšanu un skaitīšanu, kā arī uzlabot koncentrēšanās darbam iemaņas.
Sociālo un emocionālo attiecību jomā, bērni var mācīties par to, kā rīkoties sociālās situācijās, kā izprast emocijas un kā radīt un uzturēt attiecības ar citiem cilvēkiem.
Bērni var apgūt arī prasmes, piemēram, kā radīt un uzturēt veselīgas attiecības, kā radīt un uzturēt veselīgu paštēlu un kā uzturēt veselīgu dzīvesveidu.
Nodarbības bērniem notiek papildus valsts mācību programmas apguvei vispārizglītojošajās skolās. Nodarbības bērni apmeklē vienu reizi nedēļā pēc izvēles.

Pēc apmācību iziešanas:
- bērns gūs labāku izpratni mācību priekšmetos
- attīstīsies intelekts un prāta spējas
- uzlabosies uzmanības noturība
- uzlabosies noturība pret stresu
- uzlabosies bērna uzvedība skolā
- vecāki saņems labākas atsauksmes par saviem bērniem
prasmes un iemaņas:
- Praktiskā domāšana: ideju ģenerēšana, paredzēšana, jauns pielietojums, ideju apmaiņa kombinēšana, reorganizēšana u.c.
- Kritiskā domāšana: klasificēšana, salīdzināšana, atšķirību izdalīšana, pieņēmuma pārbaudīšana, neviennozīmīguma konstatēšana, kriteriālā vērtēšana u.c.
- Loģiskā domāšana: salīdzināšana, sakarību konstatēšana, prasme izdarīt loģiski pareizus secinājumus u.c.
- Kreatīvā un radošā domāšana: elastība, oriģinalitāte, ideju ģenerēšanas ātrums.
- Prasme risināt problēmas. Darbs grupā un komandā.
- Prasme sevi prezentēt un apzināties savas stprās puses.

kāpēc izvēlēties GRUPU NODARBĪBU
SAGATAVOŠANA SKOLAI APMEKLĒJUMU

Rezultativitāte

Jaunas prasmes

Individuāla pieeja
Apmācību programma tiek maksimāli pielāgota jūsu bērna sākumspējām

Praktiska pieeja
Daudzas lietas tiek mācītas caur praktisku pielietojumu

Spēles un kvesti
Liela daļa metodikas ir spēlējot spēles un pildot kvestus

Radošums
Katru mēnesi notiek radošās meistarklases

Unikālas apmācības
Visa pamatā ir dabiskā vēlme izzināt pasauli mums apkārt