Dienas nodarbības grupās bērniem
no 9 - 12 gadiem
EMOCIJU VADĪBA un KOMUNIKĀCIJA

Multifunkcionāla un praktiski orientēta pieeja,
kas atbilst mūsdienu prasībām.

Atbalsta un emocionālās pašizziņas nodarbības ir ieguldījums bērnu attīstībā un emocionālajā labklājībā. Tās piedāvā dažādas aktivitātes, lai palīdzētu jauniešiem attīstīt pašizpratni, uzlabotu attiecības ar citiem un rastu risinājumus ikdienas izaicinājumiem, attīstot emocionālās un sociālās prasmes, kas var būt noderīgas visā turpmākajā dzīvē.

Šīs nodarbības ir kā būtisks ieguldījums bērnu attīstībā un emocionālajā labklājībā. Tās piedāvā dažādas aktivitātes, lai palīdzētu attīstīt pašizpratni, uzlabotu attiecības ar citiem un rastu risinājumus ikdienas izaicinājumiem, attīstot emocionālās un sociālās prasmes, kas var būt noderīgas visā turpmākajā dzīvē.

Sociālo iemaņu un komunikācijas prasmju attīstīšana - aktivitātes, diskusijas un uzdevumi palīdzēs labāk izprast sevi, savas vērtības un turpmākos mērķus dzīvē

Paškontroles prasmju, uzmanības noturības un atmiņas trenēšana- tiks piedāvāti rīki un tehnikas, lai mazinātu stresu un uzlabotu emocionālo labklājību

Emocionālo kvalitāšu attīstīšana palīdzēs izprast savas emocijas, mācīties tās pārvaldīt un attīstīt emocionālo inteliģenci.

Paškontrole ir spēja kontrolēt sevi, savas emocijas un uzvedību. Sevišķi tas ir svarīgi sarežģītās situācijās. Tā tiešā veidā ietekmē attiecību kvalitāti un sekmes skolā.
ŠEIT TIEK RASTA TELPA UN LAIKS, LAI VARĒTU DALĪTIES SAVĀS PĀRDOMĀS UN SAJŪTĀS, UZKLAUSOT ARĪ CITUS GRUPAS BIEDRUS. TAS PALĪDZ VEIDOT EMOCIONĀLO SAIKNI UN SAVSTARPĒJU SAPRATNI. TE TIKS ORGANIZĒTAS DAŽĀDAS AKTIVITĀTAS, KAS PALĪDZĒS UZLABOT PAŠIZZIŅU UN KOMUNIKĀCIJAS PRASMES.

Anastasija Džordževiča par sevi. Mana ikdiena ir saistīta ar darbu ar cilvēkiem, kā arī ar mākslu un teātri. Apvienojot abas šīs jomas, kā arī piepildot savu sapni par izglītību medicīnas nozarē, Rīgas Stradiņa Universitātes maģistratūrā esmu ieguvusi mākslas terapeita kvalifikāciju ar specializāciju drāmas terapijā. Turpinot attīstīt un papildināt savas prasmes un iemaņas, esmu kļuvusi arī par Šerbornas attīstošo kustību sertificētu speciālistu. Strādāju ar bērniem, jauniešiem un  pieaugušajiem, vadot sesijas un nodarbības kognitīvo spēju uzlabošanai, emociju regulēšanas prasmju apgūšanai, kā arī sociālo prasmju attīstīšanai. Jau vairākus gadus pasniedzu aktiermeistarības un skatuves runas stundas pieaugušajiem un bērniem gan individuāli, gan grupās.

Dacei Muceniecei ir maģistra grāds un piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija pedagoģijā, sākumskolas un latviešu valodas skolotāja diploms. Piedalījusies mērķstipendijas ESF darbības programmā, skolvadības jomā. Iegūtas profesionālās pilnveides apliecības bērnu uzraudzības un pirmskolas programmās. Apgūti kursi darbam ar izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, talantīgiem un apdāvinātiem bērniem. Regulāri papildina zināšanas pedagogu profesionālās meistarības pilnveides un metodikas kursos.
Par pedagogu ar dažāda vecuma un tautību izglītojamajiem strādā 22 gadus. Ir pieredze darbā pirmsskolas izglītības iestādēs gan Latvijā, gan Amerikā. Vairākas vasaras vadīja diennakts nometnes bērniem. Kā pasniedzēja piedalās arī NVA Valsts valodas izglītības programmu īstenošanas kursos. Lielāko daļu savā profesionālajā karjerā strādājusi par latviešu valodas skolotāju mazākumtautību skolēniem Ilgstoši slimojošu izglītojamo apmācību centrā, kur bija arī tās vadītāja. Šobrīd pastāvīgi darbojas Intelekta attīstības centrā kā speciālais un valodas attīstības pedagogs. 
Daces pozitīvisms, radošums un pacietība, spēj veidot draudzīgas, patiesas un abpusēji ieinteresētas attiecības ar ikvienu izglītojamo. Viņa uzskata, ka pedagogs spēj izmainīt skolēna un viņa vecāku likteni, tāpēc mācīšana nav darbs, bet gan process, kas jāizdzīvo kopīgā sadarbībā.

Improvizācija: nodarbībās izmantosim improvizācijas spēles elementus, lai izprastu un izteiktu savas jūtas un emocijas. 

Lomu spēles: jaunieši izmantos un iesaistīsies dažādās lomās, lai radītu un izspēlētu situācijas un tēmas, kas atspoguļo viņu ikdienas dzīvi. Tāpat varēs izspēlēt lomas un radīt skatus par ikdienā aktuālām tēmām un problēmām, lai radītu izpratni un izteiktu savu viedokli par tām.

Spēles un aktivitātes: lai palīdzētu apzināties un novērtēt savu fizisko un mentālo stāvokli, kā arī apkārtējo pasauli. Izmantosim radošas aktivitātes un spēles, kur jaunieši tiks mudināti izradīt un paust savas emocijas un domas. Izmantosim arī galda spēles.

Mākslas koprades un mūzikas aktivitātes: izmantosim mākslas un mūzikas aktivitātes, kā arī atsevišķus radošās mākslas elementus, kur jaunieši tiks mudināti radīt savas emocijas un domas, vai arī izmantosim mūziku, kur bērni tiks mudināti apzināties ķermeni caur kustību.

Praktiskā domāšana: ideju ģenerēšana, paredzēšana, jauns pielietojums, ideju apmaiņa kombinēšana, reorganizēšana;
Emocionālā inteliģence: uzlabo mentālo veselību, veicina pašvērtējumu un attīsta komunikācijas prasmes;
Loģiskā domāšana: sakarību konstatēšana, prasme izdarīt loģiski pareizus secinājumus;
Kreatīvā domāšana: elastība, oriģinalitāte, ideju ģenerēšanas ātrums.
Darbs grupā un komandā: Prasme risināt problēmas.
Uzstāšanās prasmes: prasme sevi prezentēt un apzināties savas stiprās puses.