KOMUNIKĀCIJAS
un
EMOCIJU VADĪBAS
nodarbības grupās
bērniem un jauniešiem
Multifunkcionāla un praktiski orientēta pieeja,
kas atbilst mūsdienu prasībām.
Jauniešu atbalsta un emocionālās pašizziņas nodarbības ir ieguldījums jauniešu attīstībā un emocionālajā labklājībā. Tās piedāvā dažādas aktivitātes, lai palīdzētu jauniešiem attīstīt pašizpratni, uzlabotu attiecības ar citiem un rastu risinājumus ikdienas izaicinājumiem, attīstot emocionālās un sociālās prasmes, kas var būt noderīgas visā turpmākajā dzīvē.
PAR PROGRAMMU
Šīs nodarbības ir kā būtisks ieguldījums bērnu attīstībā un emocionālajā labklājībā. Tās piedāvā dažādas aktivitātes, lai palīdzētu attīstīt pašizpratni, uzlabotu attiecības ar citiem un rastu risinājumus ikdienas izaicinājumiem, attīstot emocionālās un sociālās prasmes, kas var būt noderīgas visā turpmākajā dzīvē.
Uzvedības problēmas visbiežāk rodas jauniešiem, kuriem ir grūtības ar:
• elastīgu pieeju
• adaptācijas prasmēm
• spēju tolerēt frustrāciju
• spēju risināt problēmas
Sociālo iemaņu un komunikācijas prasmju attīstīšana - aktivitātes, diskusijas un uzdevumi palīdzēs jauniešiem labāk izprast sevi, savas vērtības un turpmākos mērķus dzīvē
Paškontroles prasmju, uzmanības noturības un atmiņas trenēšana- tiks piedāvāti rīki un tehnikas, lai mazinātu stresu un uzlabotu emocionālo labklājību
Emocionālo kvalitāšu attīstīšana palīdzēs jauniešiem izprast savas emocijas, mācīties tās pārvaldīt un attīstīt emocionālo inteliģenci.
Paškontrole ir spēja kontrolēt sevi, savas emocijas un uzvedību. Sevišķi tas ir svarīgi sarežģītās situācijās. TĀ tiešā veidā ietekmē attiecību kvalitāti un sekmes skolā.
CITĀDA IZGLĪTĪBAS PIEEJA
SAVLAICĪGI PAREDZOT TO, KA “VECO” LAIKU IZGLĪTĪBAS METODES NESPĒS KONKURĒT UN SNIEGT PALIEKOŠU UN VĒRTĪGU PIENESUMU SABIEDRĪBAI,
ESAM IZSTRĀDĀJUŠI CITĀDI IZGLĪTOJOŠU NODARBĪBU PIEEJU UN KONCEPTU.
Lielāko pasaules kompāniju vadītāji atzīst -
vislielākā vērtība darba tirgū un pieprasījums ir tā saucamajiem “šeiperiem”,
no angļu valodas ''SHAPER''.
Tas ir JAUNIETIS, kurš apvieno sevī trīs kvalitātes:
GRUPU NODARBĪBU galvenie mērķi :
# mijiedarbības spēju attīstīšana;
# spēja izvērtēt un analizēt situācijas;
# sociālās prasmes - darbs grupā un komandā;
# kognitīvās prasmes - elastīga un tai pat laikā kritiska domāšana, kā arī lēmumu pieņemšana;
Pēc nodarbību iziešanas:
# attīstās intelekts un kognitīvās spējas
# attīstās sociālās iemaņas
# uzlabojas noturība pret stresu
# uzlabojas jaunieša uzvedība skolā
ŠEIT TIEK RASTA TELPA UN LAIKS, LAI JAUNIEŠI VARĒTU DALĪTIES SAVĀS PĀRDOMĀS UN SAJŪTĀS, UZKLAUSOT ARĪ CITUS GRUPAS BIEDRUS. TAS PALĪDZ VEIDOT EMOCIONĀLO SAIKNI UN SAVSTARPĒJU SAPRATNI. TE TIKS ORGANIZĒTAS DAŽĀDAS AKTIVITĀTAS, KAS PALĪDZĒS UZLABOT PAŠIZZIŅU UN KOMUNIKĀCIJAS PRASMES.
Improvizācija: nodarbībās izmantosim improvizācijas spēles elementus, lai izprastu un izteiktu savas jūtas un emocijas.
Lomu spēles: jaunieši izmantos un iesaistīsies dažādās lomās, lai radītu un izspēlētu situācijas un tēmas, kas atspoguļo viņu ikdienas dzīvi. Tāpat varēs izspēlēt lomas un radīt skatus par ikdienā aktuālām tēmām un problēmām, lai radītu izpratni un izteiktu savu viedokli par tām.
Spēles un aktivitātes: lai palīdzētu apzināties un novērtēt savu fizisko un mentālo stāvokli, kā arī apkārtējo pasauli. Izmantosim radošas aktivitātes un spēles, kur jaunieši tiks mudināti izradīt un paust savas emocijas un domas.
Izmantosim arī galda spēles.
Mākslas koprades un mūzikas aktivitātes: izmantosim mākslas un mūzikas aktivitātes, kā arī atsevišķus radošās mākslas elementus, kur jaunieši tiks mudināti radīt savas emocijas un domas, vai arī izmantosim mūziku, kur bērni tiks mudināti apzināties ķermeni caur kustību.
Nodarbības paredzētas diviem vecumiem:
9 -12 gadi
un
12 -15 gadi
OTRDIENĀS
10 nodarbību cikls
Maksa par vienu nodarbību 25 eiro
Maksājumi tiek dalīti divās daļās.
LĒMUMS PAR VISA KURSA IZIEŠANU TIEK PIEŅEMTS PĒC PIRMĀS NODARBĪBAS, KAS IR IEKĻAUTA CENĀ.
PIETEIKTIES
Pēc anketas saņemšanas mēs ar Jums sazināsimies. Pieraksts uz individuālajiem treniņiem un pirmo nodarbību tiek organizēts rindas kārtībā.
Anna Briede ir ieguvusi Latvijas Universitātes profesionālo maģistra grādu psiholoģijā un psihologa kvalifikāciju apakš nozarē klīniskais un veselības psihologs. Ir apgūts Bērnu emocionālās audzināšanas kurss, kā arī gūta pieredze darbā ar bērniem. Anna ir piedalījusies Rīgas Stradiņa universitātes Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedras 7. starptautiskās zinātniski praktiskās konferences “Veselība un personības attīstība: starpdisciplinārā pieeja” ar savu pētījumu “Vecāka un bērna attiecības pirmsskolas vecumā un to saistība ar vecāka komunikācijas pašnovērtējumu”. Kā arī regulāri papildina savas zināšanas dažādos profesionālos kursos un apmācībās.
Intelekta attīstības centrā veic psiholoģiskās izpētes (intelekta, uzvedības un emocionālās sfēras), vada galda spēļu grupas un strādā kā kognitīvo spēju trenēšanas nodarbību vadītāja. Iegūtā pieredze un zināšanas palīdz labāk izprast bērnus, viņu stiprās un vājās puses, lai rastu atbilstošāko risinājumu bērna spēju attīstībai.
Savā rotaļīgumā Anna viegli spēj rast kontaktu ar dažāda vecuma bērniem, padarīt nodarbības interesantas un aizraujošas.