
PIETEIKŠANĀS GRUPU NODARBĪBĀM
Pēc anketas saņemšanas mēs ar Jums sazināsimies. Pieraksts uz individuālajiem treniņiem un pirmo nodarbību tiek organizēts rindas kārtībā.
PLĀNOTO NODARBĪBU APRAKSTS
Nodarbības notiek laikā no pirmdienas līdz ceturtdienai.
Tiek piedāvāta iespēja apmeklēt divas reizes nedēļā laikā
no plkst.18.00 līdz 19.00
RĪGĀ, BARONA IELĀ 59/61
Stundu garas vienas nodarbības cena 30 eiro.
Vienā grupā no 4-6 bērniem.
Bērnu vecums no 9 - 11 gadiem.

Rezultativitāte
99,5 % vecāki, kuru bērni izgājuši pie mums apmācības, ir apmierināti ar rezultātu

Mūsdienīga metodika
Uz doto brīdi neatradīsiet šāda veida vidi un pieeju nevienā no mācību iestādēm

Individuāla pieeja
katrs bērns ir individualitāte

Ērts apmeklējuma grafiks
Piesakieties apmeklējumam jebkurā darba dienā

Drošība
Droša vide

Ērta pieejamība
Lai pieteiktos nodarbībām, zvaniet vai aizpildiet anketu zemāk
GALVENAIS IEGUVUMS - KVALITATĪVI PAVADĪTS LAIKS INTERESANTĀ, AIZRAUJOŠĀ UN DROŠĀ VIDĒ ar iespēju attīstīt SAVSTARPĒJĀS MIEJIEDARBĪBAS UN KOMUNIKĀCIJAS iemaņas, KĀ ARĪ UZLABOT kognitīvās spējas un prasmes.

EMociJU PĀRVALDĪBA ir 21.gadsimta viens no svarīgākajiem prasmju kopumiem, kuru var sākt apgūt jebkurā vecumā
VISĀ PASAULĒ PLAŠO REZONANSI GUVUŠAIS PSIHOLOGS VAIRĀKU GRAMATU AUTORS DANIELS GOLEMANS, EMOCIONĀLAJAI INTELIĢENCEI IZVIRZĪJA PIECAS GALVENĀS DAĻAS:
TĀ tiek definēta kā cilvēka spēja pareizi izteikt un pārvaldīt jūtas, vienlaikus respektējot cituS.
Apzinātības prakses vingrinājumi IR EFEKTĪVS RĪKS stresa UN SATRAUKUMA regulācijai.
Grupu nodarbībās bērni apgūs:
* paškontroli
* problēmu risināšanas prasmes
* UZLABOS pašapziņu
* sociālās prasmes
* emociju regulāciju
Nodarbības būs sadalītas trīs galvenajos blokos:

KUSTĪBA
Pētījumi liecina par saikni starp kognitīvo attīstību un kustību, kas nozīmē, ka bērniem ir vajadzīga iespēja kustēties, lai viņi varētu mācīties.

KOGNITĪVIE UZDEVUMI
Treniņuzdevumi un metodika tiek balstīta uz zinātniski apstiprinātām metodēm, testiem un intervencēm, uzlabojot bērna koncentrēšanās spējas, attīstot intelektu un prāta darbības ātrumu.

EMOCIONĀLĀS INTELIĢENCE (EI)
Strādājot grupā, izmantojam spēļošanu un kopīgus uzdevumus, lai attīstītu empātiju, pašrefleksiju, spēju runāt par savām jūtām un mācīties saprast, kā jūtās citi.
EFEKTĪVA UN DABISKA METODOLOĢIJA
Nodarbībās caur attīstošām spēlēm, radošajiem uzdevumiem un kognitīvajiem treniņiem tiks attīstītas sociālās prasmes un spēja regulēt emocijas.
Bērnam tiek piedāvāts kvalitatīvi pavadīts laiks drošā vidē, ar iespēju attīstīt emocionālās inteliģences prasmes, vērst uzmanību uz kognitīvo spēju attīstību un veicināt sadarbību, motivāciju, reakcijas ātrumu un citu jaunu prasmju attīstību.
