Šīs nodarbības palīdzēs bērniem attīstīt emocionālo inteliģenci, pašregulāciju, radošumu un sociālās prasmes. Tās ir izstrādātas, lai risinātu izaicinājumus, kas saistīti ar uzvedības problēmām, emocionālo nestabilitāti, grūtībām fokusēties un stresa pārvaldīšanu.

Vecākiem šīs nodarbības būs kā labs ieguldījums un atbalsts bērnu emocionālajā izaugsmē, uzlabojot viņu pašpārliecinātību, saziņas prasmes un spēju savstarpēji sadarboties. Turklāt tās piedāvā praktiskus instrumentus, lai stiprinātu bērna saikni ar sevi un apkārtējiem, kā arī veicinātu kopumā harmoniskākas attiecības ar citiem.

Nodarbību tēmas:

Apzinātība – klātbūtne un sevis vērošana;

Kustība – emociju izpausme caur ķermeņa kustībām.

Improvizācija – spēja būt radošam un spontānam.

Meditācija – relaksācijas un iekšējā līdzsvara atrašana.

Sadarbība – komunikācijas un sadarbības prasmju attīstīšana.

Fokuss – uzmanības un koncentrēšanās spēju trenēšana.

Veselīga komunikācija – empātiska un cieņpilna saziņa.

Emocionālā inteliģence – emociju izpratne un pārvaldīšana.

Radošums – Spontanitātes un radošuma veicināšana.

Mūsu grupu nodarbības ir par spēju būt atbildīgiem par sevi un apkārtējo pasauli, izprast un novērtēt savas un citu emocijas, kā arī kontrolēt savu uzvedību, izprast tās cēloņus, apzināties likumsakarības.

Tā ir arī par spēju koncentrēties un uzmanīgi novērot notiekošo, mijiedarbībā ar citiem grupas dalībniekiem un pasniedzējiem. 

Tā ir apzinātība ķermenī, prātā un sajūtās,
kas tiek panākta ar kustību palīdzību.

Šeit tiek rasta telpa un laiks, lai bērni varētu dalīties savās pārdomās un sajūtās, uzklausot arī citus grupas biedrus.

Te tiek organizētas dažādas aktivitātes,
kas palīdzēs uzlabot pašizziņu un komunikācijas prasmes.

Katra sesija sastāv no sarunu apļa, iesildīšanās vingrinājumiem, gan individuāli, gan pāros, elpošanas vingrinājumiem, kā arī noslēgumā ir katra dalībnieka refleksija par piedzīvoto.
Dažādie vingrinājumi - tās ir prakses, kurās bērni apzinās un novērtē savu fizisko un mentālo stāvokli, kā arī apkārtējo pasauli. Tie palīdz radīt apzinātāku un mierīgāku prātu, un tā var veicināt labāku fizisko un mentālo veselību.
Esošā brīža vērošana esot kustībā - tā ir sava veida apzinātības prakse, lai apzinātos un novērtētu katru brīdi, kas notiek tagad. Vērošana var palīdzēt radīt apzinātāku un mierīgāku prātu, un tā var veicināt labāku fizisko un mentālo veselību.
Koncentrēšanās uz doto brīdi vai kustību - tā ir tehnika, kurā tiek koncentrēta uzmanība uz kādu konkrētu darbību.
Dziļā elpošana - tā ir elpošanas tehnika, kurā cilvēks apzinās un kontrolē savu elpošanu. Dziļā elpošana var palīdzēt atbrīvot ķermeni no spriedzes.
Uz tikšanos grupu nodarbībās!

Metodoloģijā tiek iekļauti šādi elementi:

Drošība un kontrole: Galvenais aspekts ir nodrošināt drošību visiem iesaistītajiem. Dalībniekiem ir jābūt skaidrām norādēm par to, kā saglabāt drošību un kontrolēt sava spēka intensitāti.

Atbildība: Katram dalībniekam ir jāuzņemas atbildība par savu rīcību un jāievēro noteiktās vadlīnijas un noteikumi, lai izvairītos no nejaušiem ievainojumiem vai pārmērīgas sava spēka intensitātes.

Kontakts un kustība: tā var ietvert fizisku kontaktu, piemēram, pieskārienus, apkampienus utt. Svarīgi ir attīstīt labu kustību koordināciju un fizisko izturību.

Spēles elements: tā vairāk līdzinās spēlei nekā īstai cīņai. Tas nozīmē, ka mērķis nav ievainot vai uzvarēt, bet gan izbaudīt kustību brīvību un aktivitāti.

Izglītojošs aspekts: metodoloģija ietver sevī emocijās un prāta darbībā balstītus izglītojošus elementus par mijiedarbību ar citiem.

Empātija un sadarbība: Dalībniekiem ir jāattīsta empātija un spēja sadarboties ar citiem, lai nodrošinātu pozitīvu pieredzi visiem iesaistītajiem.

Bērnu dažādība: te var tikt piedāvāta iespēja bērniem ar dažādu fizisko sagatavotību un spēju līmeni piedalīties un izbaudīt šo aktivitāti drošā, draudzīgā un arī vieglā veidā.