KATRA SESIJA SASTĀV NO SARUNU APĻA, IESILDĪŠANĀS VINGRINĀJUMIEM, GAN INDIVIDUĀLI, GAN PĀROS, KĀ ARĪ NOSLĒGUMĀ IR KATRA DALĪBNIEKA REFLEKSIJA PAR PIEDZĪVOTO.
DAŽĀDIE VINGRINĀJUMI - TĀS IR PRAKSES, KURĀS BĒRNI APZINĀS UN NOVĒRTĒ SAVU FIZISKO UN MENTĀLO STĀVOKLI, KĀ ARĪ APKĀRTĒJO PASAULI.
ESOŠĀ BRĪŽA VĒROŠANA ESOT KUSTĪBĀ - TĀ IR SAVA VEIDA APZINĀTĪBAS PRAKSE, LAI APZINĀTOS UN NOVĒRTĒTU KATRU BRĪDI, KAS NOTIEK TAGAD.
UZ TIKŠANOS GRUPU NODARBĪBĀS!

Pēteris Brosovs ir piedzīvojumu organizācijas “Lūzumpunkts” pasākumu vadītājs, uzņēmumu kolektīvu attīstības treneris un jauniešu mentors. Pamatus darbā ar jauniešiem guvis darbojoties neformālās izglītības organizācijās un pieredzi bagātinājis ar dažādu projektu vadību, festivālu, nometņu organizēšanu. Viens no “slackline” sporta aizsācējiem Latvijā un daudzus gadus daloties pieredzē ar cilvēkiem par aktivitāšu pielietošanu ikdienā, lai uzlabotu dzīves kvalitāti. Darba ar jauniešiem izmanto dažādas pieejas, radot drošu vidi jauniešiem, kur izpausties un iepazīt sevi tuvāk. 

Metodoloģijā tiek iekļauti šādi elementi:

Drošība un kontrole: Galvenais aspekts ir nodrošināt drošību visiem iesaistītajiem. Dalībniekiem ir jābūt skaidrām norādēm par to, kā saglabāt drošību un kontrolēt sava spēka intensitāti.

Atbildība: Katram dalībniekam ir jāuzņemas atbildība par savu rīcību un jāievēro noteiktās vadlīnijas un noteikumi, lai izvairītos no nejaušiem ievainojumiem vai pārmērīgas sava spēka intensitātes.

Kontakts un kustība: tā var ietvert fizisku kontaktu, piemēram, pieskārienus, apkampienus utt. Svarīgi ir attīstīt labu kustību koordināciju un fizisko izturību.

Spēles elements: tā vairāk līdzinās spēlei nekā īstai cīņai. Tas nozīmē, ka mērķis nav ievainot vai uzvarēt, bet gan izbaudīt kustību brīvību un aktivitāti.

Izglītojošs aspekts: metodoloģija ietver sevī emocijās un prāta darbībā balstītus izglītojošus elementus par mijiedarbību ar citiem.

Empātija un sadarbība: Dalībniekiem ir jāattīsta empātija un spēja sadarboties ar citiem, lai nodrošinātu pozitīvu pieredzi visiem iesaistītajiem.

Bērnu dažādība: te var tikt piedāvāta iespēja bērniem ar dažādu fizisko sagatavotību un spēju līmeni piedalīties un izbaudīt šo aktivitāti drošā, draudzīgā un arī vieglā veidā.