VISPĀRĒJĀS BĒRNA ATTĪSTĪBAS un SENSORĀS INTEGRĀCIJAS NODARBĪBAS
KĀPĒC TIEŠI VISPARĒJĀS ATTĪSTĪBAS NODARBĪBAS?
Vispārējās attīstības nodarbības bērniem no 3 līdz 6 gadu vecumam ir strukturētas aktivitātes, kas veicina bērna kognitīvo, fizisko, emocionālo un sociālo attīstību. Šīs nodarbības palīdz bērniem attīstīt prasmes, kas būs nepieciešamas turpmākajās dzīves gaitās.
Nodarbībās tiek iekļauti dažādi interaktīvi un kognitīvi uzdevumi, uzlabojot arī līdzsvaru, koordināciju un veicot sensoro maņu integrāciju.

PĒC VISPĀRĒJĀS ATTĪSTĪBAS NODARBĪBĀM UZLABOJAS:
⭐ BĒRNA PSIHOEMOCIONĀLĀ UZVEDĪBA
⭐ BĒRNA FIZISKĀ VESELĪBA UN SPĒJAS
⭐UZMANĪBAS UN KONCENTRĒŠANĀS SPĒJAS
⭐ KOMUNIKĀCIJAS SPĒJAS
⭐ SENSORAIS JŪTĪGUMS

Sensorā sistēma ietver septiņas galvenās maņas - redzi, dzirdi, tausti, ožu un garšu, kā arī līdzsvaru un propriocepciju. Nodarbību laikā bērniem tiek piedāvāti dažādi uzdevumi un vingrinājumi , kuru laikā speciālisti ar dažādu stimulmateriālu palīdzību darbojas kopā ar bērniem.
KAS VECĀKIEM BŪTU JĀŅEM VĒRĀ UN JĀZINA
PAR BĒRNU ATTĪSTĪBU?
Visi cilvēki ir atšķirīgi un tādēļ katrs piedzīvos sajūtas atšķirīgi un reaģēs dažādos veidos.
Dažreiz šīs dažādās sensorās uztveres īpatnības var izraisīt sāpes, nemierīgumu, trauksmi, bailes vai apjukumu un izpausties kā “apgrūtinoša” uzvedība, jo bērns mēģina pielāgot savu uzvedību tam, kas viņā izraisa problēmu.
Dažos gadījumos maņas var strādāt saasināti un jūtīgi, kad bērna smadzenes un centrālā nervu sistēma saņem pārāk daudz informācijas (paaugstināta jutība) vai nepietiekami labi, ja smadzenes nesaņem pietiekamu informāciju (pazemināta jutība).
Ja bērna uzvedība ir atbilstoša, pat ja tā ir nevēlama (piemēram, trauksme pie izmaiņām rutīnā), nevajadzētu mēģināt mainīt uzvedību, bet gan mainīt vidi. Ja nevēlamās uzvedības cēlonis ir sensoras problēmas, arī tad izmaiņas vidē būs veids, kā virzīties uz priekšu.
SENSORO MAŅU INTEGRĒŠANĀS IR BŪTISKS ATTĪSTĪBAS ETAPS JEBKURA BĒRNA PIRMAJOS 7 GADOS.
MŪSU NODARBĪBAS
SNIEDZ ŠĀDUS BŪTISKUS UZLABOJUMUS:
⭐ PALĪDZ UZLABOT SPĒJU EFEKTĪVI APSTRĀDĀT UN INTEGRĒT INFORMĀCIJU NO VISĀM PIECĀM SENSORAJĀM SISTĒMĀM
⭐ ATTĪSTA SPĒJU KONCENTRĒTIES, JO NODARBĪBĀS TĀS STIMULĒ SMADZENES UN UZLABO NEIRONU SAVIENOJUMUS
⭐ PALĪDZ BĒRNAM LABĀK SAPRAST UN REGULĒT SAVAS EMOCIJAS, ENERĢIJU UN UZVEDĪBU
⭐ MAZINA STRESU UN TRAUKSMI
pēc nodarbībām pilnveidojas savienojumi starp astevišķīem smadzeņu reģioniem un puslodēm, mazinās muskuļu sasprindzinājums, trauksme, kā arī uzlabojas spējas adaptēties, sadarboties, saprast un regulēt savas emocijas.
ATTĪSTošo NODARBĪBU PAMATPRINCIPI

TĀS IR DABISKAS
Izmantojot bērna stiprās puses nodarbībās tiek panākti uzlabojumi

TĀS IR VIEGLI PIELĀGOJAMAS
Līdz ar pirmajiem soļiem bērns ir saistīts ar dabu un dabiskiem materiāliem

TĀS IR EFEKTĪVAS
Šīs nodarbības nomierina un pateicoties tam, bērns labāk apgūst spēļu elementus

Sensorās attīstības nodarbības vada Vineta Āboliņa.
Vairāku gadu garumā strādājot gan ar bērnu, gan pusaudžu auditorijām, esmu ieguvusi ne vien plašu un vērtīgu pieredzi, bet arī pārliecību, ka nobijušies, trauksmaini cilvēki, jo īpaši bērni, neko neiemācās.
Viņi neatklāj neko jaunu, neuzdrošinās piedzīvot pasauli tās daudzveidībā, jo ir aizņemti ar izdzīvošanu.
Klātbūtne, emocionāls (un arī fizisks) siltums ļauj bērnam soli pa solim sajust mieru un drošību, kas palīdz viņam attīstīties un pieredzēt visu, kas apkārt.
PIETEIKŠANĀS BĒRNU VISPĀRĒJĀS ATTĪSTĪBAS UN SENSORĀS INTEGRĀCIJAS NODARBĪBĀM
Nodarbības ir pieejamas Rīgā, Kr. Barona ielā 59/61
Pirmā konsultācija un turpmākās nodarbības 40 eiro
Tālrunis uzziņām: +37126441700 (Vineta)
Paredzētais vecums: no 3 līdz 7 gadu vecuma
Nodarbības ilgums: 40 min
Biežums: 1 reize nedēļā
Nodarbību skaits - pēc nepieciešamības
Garantēta individuāla pieeja
EFEKTĪVA UN DABISKA METODOLOĢIJA
Nodarbību laikā notiek bērnu fizioloģisko un psihoemocionālo traucējumu mazināšana, tiek stimulētas maņas, sniegta nomierinoša iedarbība hiperaktīviem bērniem, nostiprināta sīkā muskulatūra, līdzsvarota nervu sistēmas darbība un emocijas, tāpat tiek attīstīta arī dzirde un ķermeņa jūtība. Bērni nomierinās un tas ļauj tiem vieglāk apgūt nepieciešamās prasmes vai iemaņas.
Sensoro maņu integrācija ir būtiska, jo tā ietekmē bērnu kognitīvās prasmes, motoriku, sociālo mijiedarbību un emocionālo labklājību, kā arī uztveri, domāšanu, valodas un runas attīstību, mācīšanos, uzmanības noturību, atmiņu, problēmu risināšanu, spriešanas spējām, morālo spriedumu veidošanos, kreativitāti.
Bērni ar sensorās integrācijas traucējumiem var pieredzēt grūtības sazināties ar apkārtējiem un tiem var būt grūti pielāgoties dažādiem sensorajiem stimuliem.
Savukārt bērni, kuriem šī integrācija norit bez traucējumiem, spēj efektīvi un elastīgi reaģēt uz dažādiem stimuliem, viņiem ir labākas pašorganizētības un emociju regulācijas prasmes.

Darbojoties ar dabas materiāliem un dažādiem stimulmateriāliem, bērni līdzsvaro savu nervu sistēmu un apgūst organisma pašregulācijas spējas.
Šīs nodarbības uzlabo bērnu vispārīgo veselību, kā arī veicina nervu sistēmas darbību un labvēlīgi ietekmē citas organisma funkcijas.
Tāpat šīs nodarbības palīdz bērniem pielāgoties apkārtējai videi, uzlabot sociālo mijiedarbību un attīstīt nepieciešamās prasmes ikdienas dzīvē.
Cilvēki ir bioloģiski saistīti ar DABAS ELEMENTIEM UN DABISKIEM MATERIĀLIEM.

Rezultativitāte
99,5 % vecāki, kuru bērni izgājuši pie mums apmācības, ir apmierināti ar rezultātu

Dabā balstīta metodoloģija
Uz šo brīdi neatradīsiet šāda veida vidi un dabisku pieeju nevienā no mācību iestādēm

Individuāla pieeja
Ar katru bērnu strādā individuāli, izpētot un iepazīstot viņa vajadzības

Ērts apmeklējuma grafiks
Piesakieties jebkurā darba dienā, jebkurā laikā

Drošība
Metodika ir 100% droša
